KinaMat

Idag gick jag och Carro ut på en promenad, som varje morgon (nästan), men hon hade fuskat lite och sprungit ett varv innan vilket gjorde att jag kände mig dålig...

Iaf så forstörde vi våran fina förbränning genom att gå och äta kinamat, men fan va gott det var, och mätta blev vi! Sedan så kom Madde och så gick vi på stan ett tag, jag köpte ett lila lackbälte för 20 spänn och Carro köpte ett par solbrillor för 50 spänn (?), ett par ray ban som i vanliga fall tydligen kostar typ någon/några tusenlappar, VILKET FYND!!!!...

image11image14image12


Kommentarer
Postat av: caroline

haha vi är ZÄXXY!
Det är kul att du har spraydate som länk. :P

2008-01-03 @ 21:26:50
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0