Näsblod m.m.

Igår morse råkade jag göra papercut i min näsa så jag började blöda näsblod för första gången i mitt liv...det var en upplevelse.
 
På kvällen efter några låtar med magnus uggla och lite sprrrrrit så drog jag, Caroline och Stefan ut på hantis, där satt elin ensam i garderoben och tråkade, vilken tur att jag kom då! jag och Carro dansade röven av alla och så tippade jag nästan ut stefan ur rullen.... men det gick bra hmmmm.

På hemvägen blev Stefan bjuden på en räkmacka av nån snubbe som tydligen smakade himmelskt (mackan alltså). Väl hemma gjorde vi mackor och la oss......VILKEN DAG!


image33

Kommentarer
Postat av: caroline

Poor thing! :(

2008-01-06 @ 22:41:55
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0