Skola

Första dagen i skolan. Våran första lektion är inställd så vi spelar plump i uppis..jag förlorar som vanligt...........................................................


Har samhäll där jag skriver om feminism och har sedan fått religion med vår nya lärare mattias! han verkade som en skojig typ...

Går hem, klär om, jag och caroline drar ner till brödet och fiskarna där jag hittar massa fina saker, en sjal, ett par örhängen, ett armband och ett par solbrillor..ascoolt.

Så gjorde jag en omelett när jag kom hem.

nu är klockan tjugo i elva och har precis ätit min kvällsmat....lite sent men vafan...hårdmacka med ägg o majjonäs( vet inte hur det stavas men det verkar iaf vara en av carros favorit frukostar) te och en avokado med dallasröra och rödlök...nu är mitt te kallt :(



image36

Kommentarer
Postat av: caroline

fan vad gött :D

2008-01-08 @ 22:54:47
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0