Peace and love - 08

Bästa och sämsta peace and love.


Bästa: Det var helt klart Håkan, bästa konserten jag sätt med honom..tror aldrig jag tjurat så mycket någon gång...Helt sinnesjukt!

Sämsta: Att jag var/är fett sjuk, hosta, förkylning, svullna halsmandlar och ögoninflammation, dessutom var det kallt som in i helvete.!!

Band: Håkan Hellström, Manu chau, W.A.S.P, Sugarplum Fairy, Neverstore, Jason Mraz, Rootvälta, Kent och Suzanne Vega.


Tyvärr hann jag inte se Veronica Maggio, Thåström, Hoffmaestro och Adam Tensta. så det får väl bli uppdrag till ett senare tillfälle.

W.A.S.P


Sugarplum fairy


Håkan Hellström


Här kommer lite fräscha bilder från början till slut..

Dag 1
                

Dag 2

      

Dag 3                                       

    

Dag 4

    

Dag 5


Kommentarer
Postat av: Tanne

tjur puppa, sluta grina till håkan bråkan jag blir ju svartis!

2008-07-02 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0