Melodifestivalen

Idag kollade jag, mamma, pappa, Stefan och Peder på melodifestivalen...jag tröttnade efter ett tag och satte mig för att pussla på mitt pussel som jag fick i julas.....Peder hängde på och så satt vi där sjuuukt länge, suckarna blev allt tyngre och till slut så gav vi upp...Det är fett jobbigt att pussla ibland....Men kul =D


Mitt innebandylag vann idag mot Linköping som var en väldigt viktig match... Jag satt som på nålar hela matchen, det var jävligt jämnt och i början och vi låg till och med under ett tag, men tjejerna gav aldrig upp och resultatet blev 5-3 =D !!! JAG VANN EN FRUKTKORG UNDER PAUSEN, FETT VIKTIG HÄNDELSE!!!! JAG VINNER ALDIRG MEN IDAG, IDAG HÄNDE DET, TRE KILO MED FRUKT AV OLIKA SLAG OCH LITE GODIS!!! HELT JÄVLA OTROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0