ARG

Idag fick jag mail från Jennyhellstrom.com efter att jag skickat ett klagobrev där de sa att de inte fått in nån order på min klänning som jag skulle haft på studenten (my ass). SÅ NU MÅSTE JAG HITTA EN HELT NY FÖR DEN JAG VILLE HA FINNS INTE I LAGER (MY ASS)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag fick iaf en jättejättejättefin klänning på posten häromdan, min nya favvis :D och ett par skor som var snyggare än jag trodde, tjihi!

Förkrök hos Dennis innan studentfest-
Klänningen syns inte så mycket, men ändå =)(weird face)

Maria, puss

Maji

Fanny, posin and dancin

FÄZT

Philip

Patrik och Maria



En liten incident med dammsugarn, jag tyckte det var jättekul, dennis tyckte inte det..



Maria och Bella in action



Kommentarer
Postat av: Maria

Bilden längst ned oslagbar min bella! så simpel men ändå så ful! HAHA!

2008-05-17 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0