Äcklet

Denna Måndag har varit helt okej. Jobbade, som vanligt med äcklet som jag numera kallar honom. Det är så skönt att bara jobba och inte prata med honom, usch, jag kan inte ens se på honom, så mycket hatar jag honom....Eller ja hatar...Det är ett så fruktansvärt starkt ord...Men jag ogillar honom fett mycket!

Han tror att han är skitsnygg, men egentligen ser det bara ut som att han håller på att skita på sig eller nåt...Fy...

Kollade på Pulp fiction idag med Tanne, nej jag har aldrig sett den förut....vilket tydligen är skitkonstigt, det är ju tydligen kult...bajs....

Jag är inte så intresserad av filmer egentligen, eller jo...Men jag liksom bryr mig inte så mycket, det enda jag tycker är intressant är Disney och Astrid Lindgrens filmer och många svenska filmer (ja, jag lever i en fantasivärld DÖM MIG RÅ FÖRTJYVENS), men jag börjar bli lite less på amerikansk action m.m...Det känns som att man sett allt, även fast man kanske inte gjort det. Pulp fiction var dock helt okej...

Krigsfilmer är nog det tråkigaste jag vet....Jag kan liksom inte sitta still när jag kollar på såntärnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0