k*k-köping

Alla har alltid sagt: Gud vad köping är tråkigt och det är så himla mycket som händer här, jag har alltid stått emot och sagt att köping är bra.... Köping suger, 50% är k*khuven, 40% är bara störda, sen finns det 10% som faktiskt är normala, bland annat mina vänner(familj osv). Och jag råder er som läser denna blogg som kommer från en annan stad, åk inte hit, ÅK INTE HIT !!! SERIÖST!!!! Ni kommer känna er instängda, dels för att man inte vågar gå ut pga kriminaliteten och dels för att det inte finns ett piss att göra här, jag kräks på köping jag kräks.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Köping var bra, nu suger köping. Tror inte man finner någon tröst i någon större stad heller, finns inte mer att göra där. Eller jo, kanske för en shopoholic, de lär ju ha mer affärer. Men tror även du hittar samma %av k*khuven och störda människor i vilken stad du än åker till.. tyvärr. Dags att flytta utomlands? =P ;)

2008-11-27 @ 01:45:18
Postat av: Bella

Om det är samma sak i sverige är det förmodligen samma sak utomlands...Här i köping vet alla vem man är, flyttar man till en större stad kan man förhoppningsvis få börja om på nytt och träffa nya människor.

2008-11-27 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

Så du gillar inte folket som bor i köping med andra ord? Klart man träffar nya människor men säger att de människorna är super bra då? Eller så kan det gå åt helvete och du blir ensamm i en storstad =P

2008-11-27 @ 20:40:13
Postat av: Louise

Ja Köping suger just nu. Man kan inte ens gå hem själv nu för tiden. För några år sen kunde man göra nästan vafan man ville.

2008-11-27 @ 20:50:21
URL: http://splashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0