Nyklippt

Igår var jag till hårfixarn för att beställa tid. Johan tittar på mitt hår och undrar vad fasiken som hänt (mitt hår såg ut ungefär som oranget påskris) Jag berättar om permanent, blekning, färgning osv......Jag får en tid direkt tur som jag har och ungefär 10-12 cm försvinner som mest, spännande tycker jag, men....min frisyr var en aning lik Robyns frisyr från 90-talet när hårfrisörskan var klar med mig....Jag fick dock inte panik...håret växer..

Jag känner knappt igen mig i spegeln, det är kul med förnyelse, det behövs ibland.





Okej kanske inte riktigt..


Kommentarer
Postat av: caroline

Du är ju världens sötaste tjej. Det är faktiskt inte robyn.

2008-11-17 @ 11:30:29
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0