Farbror Doktorn

Imorgon ska jag till Fahrensteiner för att kolla min sköldkördel (stavas det så) och mitt blodvärde..kulkul.....nej, men lika bra. Sedan blir det jobb...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..

Jag ska hjälpa Tanne med lite kläder till halloween, ska bli skoj =D


Jag är så depp nu för tiden, den enda gången jag är riktigt peppad är på fredagar, får då vet jag att jag kommer ösa i mig alkohol, vet inte om det har någonting med ensamheten att göra men det är nästan ända gången jag har riktigt kul sen jag slutade skolan..

Nu ska jag skriva in min som arbetssökande och komma bort härifrån. Hej å hej


Kommentarer
Postat av: Tanne

Kan ju säga att du iaf inte är ensamm om det där med alkohol. Jobbar,deppar,väntar på helgen, dricker sig redlös!! =P. Fast söndagar tycker jag är värt. Som tur är så är jag iaf på lan med gugge nu så man har ju sällskap. Vi ses snart! =)

2008-10-30 @ 13:28:44
Postat av: veronica

alkohol räddar våra liv. på vilken lokal ska du festa imorron? haha

2008-10-30 @ 14:34:49
URL: http://mein.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ögir blir det. :)

2008-10-30 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0