Fäzt

Igår var det fest hos ekan, det var helt okej men jag kände mig dock inte helt tillfredställd med situationen och drog därför vidare till hantis. Där träffade jag Caroline, Robert, Anna och några nya kisar, det var rätt kul =D

Jag skulle egentligen fått ledigt från jobbet idag men så ringer Matti på mobilen, 2 ggr, jag svarar inte......


Jag ringer upp några timmar senare, självklart vill han att jag ska jobba. jag jobbar i två timmar och kräver vitlöksbröd m tzatziki och greko grillspett, jag får det!

Jag har kommit på en ny mjölkdrink, jag tänker ej berätta receptet men jag kan ju erkänna att den är helt fantastiskt god!!!
Mumma.

Nu är jag hemma, jag är trött men som vanligt känner jag mig instängd, jag är så trött på att bara vara hemma och titta på tv!

COME SAVE ME JEBUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0