fäzt

Fäzt igår hos caroline, mycket, mycket trevligt.
 Ville nästan inte gå därifrån, men vi gick till Nikki och sedan vidare till hantis, jag blev uppraggad av en brud, det var kul men jag gick mest runt ensam för att jag kunde inte hitta någon, så jag var nog ganska på lyset. Efter stängning hängde jag på hem till Fredrik där lilla Ida befann sig, vi spelade kens till halv fyra, mycket trevligt !! Vilken efterfest alltså! haha.....

idag kom syskonbarnen hem, jag ligger och halvsover och hör Qornelia säga: Ska jag väcka Isabell? Och jag tänker åh nej.....

Hon tjatade om en jävla fiskedamm hela dagen...


Jag kollade på Båda high school musical filmerna idag, rätt kassa skådisar faktiskt men jag fick en liten kändiscrush på Zac Efron, fruktansvärt snygg. Jag gillar inte hans tjej däremot, eller snarare rösten urs!


Kändiscrusher:

1.Brian - Backstreet boys
2. Ben - A1
3 James - Busted
4. Zac - High school musical

Jag är en sån tönt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0