okej

Det är faktiskt inte min enda favvislåt med smk, jag gillar nog nästan alla deras låtar men den som tuggar med öppen mun dör är ju sjukt härlig..


Idag pluggade jag fan stenhårt på teorin och övingskörde. Min lärare för denna gång, micke, som brukar vara väldigt skeptisk (inte bara mot mig) sa faktiskt att jag körde bra, JAG KÖRDE BRA. så fantastiskt för mig!!!!

Jag skulle träna på min maskin idag, det gick ju sådär, stod väl på den i 30 sekunder sen kändes det så ovärt...fyfan vad lat jag är =D

Jag stör mig på extremt snygga människor, speciellt när de vet att de är snygga och så säger de att de är fula..MEN HÅLL KÄFTEN...Det är som när en pinnsmal brud säger att hon är fet...Men jag då? då måste ju hon tycka att jag är obese?????????

Jag är inte tjock, jag tycker inte att jag är det heller. Men ibland börjar man ju undra när en 45 kilos brud säger att hon har feta lår och jag tänker, men lägg av...såna vill man ju bara slå till på käften alltså.


Men jag är glad ändå, Duraid min s.k arbetskamrat är inte lika sur som vanligt längre...Fan vilken barnrumpa han är, det är ju skrattretande. Ful är han också urs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0