Tlööööt

Igår var det inflyttningsfäzt hos min lilla Carrou Barrou, hon var väldigt fin i håret vilket jag glömde att kommentera där så jag säger det nu! Vi for till Gillet där min bror Stefan dök upp, jag blev glad. Vi gled vidare till Hantis där jag träffa jättemycket braiga människor, träffade Peder, mycket trevlig men dock väldigt kort vistelse. tråkigt nog..Under nattens lopp hann jag sova fyra timmar (3-7), jag vaknade nämligen av att skator kraxade utanför fönstret, jag skulle kunna döda......... Började jobba kl 18-23 idag och kom precis hem, jag är fruktansvärt trött vilket är trist när man borde ha fett kul för att det är lördag, men man måste väl sova också antar jag..


Caroline, du ska få din kaffebryggare!


PussokramFU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0