Läskigt

har hänt ett antal gånger nu att jag vaknat av att jag inte har någon känsel i armen, jag har legat på den på något skumt sätt så att den inte fått något blod, då kan jag inte ens röra den. svårt att förklara men det är fruktansvärt obehagligt och jag får grymt mycket panik varje gång det händer.

Klantig som jag är när jag skulle dammsuga häromdagen så ramlade röret till dammsugaren ur slangen, jag skulle försöka få tag i den innan den ramlade, på något jävla sätt lyckas jag armbåga röret mitt på "elarne". Mitt lillfinger och ringfinger domnar bort och det känns som att det brinner i armen, wtf?.


Längtar till på Fredag, kommer hem, ska jobba och sen fäzt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0