Barnvakt





Idag fixade jag mina naglar hos Helen, de blev röda och mycket fina, halvkutade sedan till Madde där vi tog cykeln mot mammas jobb för att hämta bilen...(eh ja jag har fått körkort) Drog till Arboga och virrade runt i rondellen ett tag. Hamnade hos Martin, skulle nämligen vara barnvakt till Alexander.

Det var trevligt, vi åt pizza :) Vi åkte sedan till Ö-B, jag köpte gammal kulglass.....:(

Så intressant var denna dag, imorn kväll drar jag till Stefan i några dagar :)



Just ja. Min mobil är trasig, jag råkade spola vatten på den för tredje gången så nu startar den inte =/






Kommentarer
Postat av: Louise

Men hallå grattis.

2009-01-28 @ 19:43:37
URL: http://splashi.blogg.se/
Postat av: veronica

grattis till körkortet bella!

blir det peace and love i år!? :O

2009-01-30 @ 00:08:29
URL: http://mein.webblogg.se/
Postat av: Bella

Men ofcourse blir det P&L!

2009-02-06 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0