Big in Japan

Ane Brun.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen på möte, jag dör av av extas.. Måste söka massa jobb nu, jag orkar inte gå runt hemma längre, man blir så lat av det.
 Men jag har iaf jobbet på flygande mattan kvar det får man vara tacksam över.

Man undrar varför livet ska vara så krångligt?
Har fått en rejäl förkylning, feber, ont i halsen, ja all den där skiten.

Åkte längdskidor med pappa häromdagen, det var skönt med lite motion, men jag får alltid sån jävla kramp i fötterna, fett störande. Sen trodde pappa att han hittat en genväg...det var ingen genväg. Typiskt pappa : )

Nej, nu ska jag äta något.

.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sök på hantis

2009-01-10 @ 00:54:54
URL: http://splashi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja kanske det, söker de nya?

2009-01-12 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0