Guldsmedshyttan

Bestämde mig i Tisdags för att åka till Guldsmedshyttan och fira min kusin Elin som fyllde 20. En resa som ska ta mellan 45 min till 1 timme tog 2 för mig för att jag envisades med att åka fel hela jävla tiden. FAN vad förbannad jag var! Men jag kom iaf fram till slut, käkade en sjukt god tårta och en jävligt god potatissallad, inte tillsammans dock.

Jag kom på en så jävla grym uppfinning! Men så berättade Robin för mig att den redan fanns, jag som tyckte den var så  djävulskt bra.

De bor ute på landet och på kvällarna är det skrämmande tyst, men fruktansvärt mysigt. Sjukt mycket insekter, Elin plockade bort typ 10 st fästingar från hennes katts hals, jag tyckte att fästingarna skulle lida så jag eldade upp dem, vidriga ting!

Det svider lite om kinderna efter badet men annars är jag najsigt brun, rygg och rövsvetten var inte nådig på bilresan hem kan jag ju bara informera om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0