Party

Vad fan har hänt med min party-attityd?

Förut var det fest hela veckan. Och nu sitter jag hemma, klockan elva,
Jag satt hemma hos Elin och var så jävla trött, min kropp sa verkligen, nej Isabell, nu ska du skita i vinet och cykla hem till din säng. Jag lydde min kropps råd för en gångs skull och jag ångrar faktiskt inte att jag gjorde det, jag kanske missade massor men samtidigt känner jag, ska jag sitta och vara trött, sen går man ut, betelar 40 spänn, är svintrött på krogen och sen försöka hitta hem.

Nej,            istället vinglar man hem på sin striped beauty, får hemlagad mat av morsan och har en liten samtalsstund med sina föräldrar, mycket trevliga människor, jag känner dem, mycket väl..

Så nu sitter jag här med ett glas O´boy, faktiskt rätt packad men textar väldigt bra och funderar på om jag ska fortsätta titta på stardust. Mycket bra idé Isabell. Det gör jag.


See you on the flipside!

(p.s jag vet inte vad det betyder)

Kommentarer
Postat av: Fischer

Jag tänkte bara säga att jag känner mina föräldrar väldigt väl, det var allt jag skulle säga.

2009-07-12 @ 13:41:00
Postat av: Sweet Annie

Även partyattityder behöver lite semester:)

2009-07-12 @ 15:48:17
URL: http://girrlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0