Snark

Mötte upp Anna på stan för en lunch på Caffe Latte, jag valde som vanligt pastasalladen med parmaskinka och mozarella, mycket god. Kom hem, skjutsade mina föräldrar till båten, tänkte att jag skulle vila ögonen lite och snark så somnade jag. Mycket skönt.

Jag har varit så jävla täppt i min högra näsborre så nu värker hela bihålan upp i pannan = /

Snart kommer Marja förbi och hämtar sin cykel, det är jag som är herre över huset nu, mata fiskar, klippa gräs, vattna blommor, ta in tvätt, fylla på vatten i dammen...ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH... Jag tror jag ska dricka en starkis, hör och häpna!

haha, jag vred på huvudet och blev lite skrämd, såg in i spegeln, ser ut som en fågelskrämma.


Rawr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0