.

Jag tänkte att man kanske skulle satsa på att skriva ett långt inlägg för en gångs skull, i förutsättning att man skulle ha något att skriva om.

Idag spelade Regina Spektor på Hultsfred, Ida såg henne, Jag blev mycket avundsjuk. Man säger ofta att man inte behöver pengar, men det gör jag. Utan pengar är det svårt att hitta på saker, till exempel om jag bara spontant skulle vilja åka till Stockholm så går inte det, för då måste man planera så att man kan åka dit, boende, mat och hemresa. Jag hade velat åka på Hultsfred, men jag hade inte råd... Men Regina lär ju komma fler gånger, eller?

Imorgon kommer Jesper hem, ska bli najs på Lördag! Då blir det fäääzt. Jag borde egentligen ta det lungt nu men nu får jag ju gå på systemet och då är det svårt att låta bli!

Måste vara sjukt töligt att läsa mina inlägg, inga vettiga skriverier här inte. Men det är fan min blogg så jag skriver väl hur mycket skit jag vill.

AAAAH...Jag har så sjukt tråkigt, jag har försökt att kolla på oceans twelve men den får mig inte i intresserad.

Jag och Elin drog till donken också, träffade på Leif och Dennis, det var trevligt : )


Fan vad stört det här vädret är! Man blir ju sjukt deppig av det, på ett sätt känns det skönt att inte vara på hultsfred och sova i leran, då är det bättre med sängen, inomhus.



Nu skiter jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0