Work work

Vikarierade idag för första gången som personlig assistent, var rätt nervös imorse men det ordnade upp sig riktigt bra, gick skitbra faktiskt!

Efter jobbet tog jag och Tobias en cola på Waynezzz, träffade Mexxi (stavning?) på greken sen for jag iväg med bilen för att hämta upp sandra och Phlippis, söt unge det där.

Och nu sitter jag och lyssar på Cornelis vreeswijk och svettas som en gris..

Jag vet inte som det där uttrycked "svettas som en gris" stämmer så jävla bra alltså, har aldrig hört talas om att en gris svettas.

Jag har en egen teori om vad som menas med påtår: När man tar kaffe brukar det oftas bara finnas lite, lite kaffe kvar i koppen, som ser ut som en tår, och då häller man på kaffe på tåren, fattar ni? Jag är ju grym. Eller så betyder det kanske att men redan tagit en tår (kopp) kaffe och att man vill ha påfyllning, men men, jag tycker min version var bättre.





Nu stiger sol och nu faller dagg för fattigt folk och för rika, men lyckan har en förgiftad tagg som man bör noga undvika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0