Lakritshuvud

Jaha, då var man svarthårig igen. Tänkte att det skulle bli mörkbrunt men icke! Nu kommer mitt gamla jag fram igen.. eller iaf utseendet.

Jag försökte pierca mig själv, göra en smiley men fasiken vad ont det gjorde! Tänkte att det kanske är bäst att göra det hos någon som kan. Fan jag har inte så mycket mer att säga, jag åt nazigoreng för första gången idag, lite roligt ord. Det finns tydligen något som heter Våtsjön...skumt. Sen lurade min kära bror mig till att lukta i hans armhåla, det luktade "sommar" och tro mig det är inte alltid positivt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan pierca dig...

det kommer knappt att kännas, lovar.



:P

2009-06-18 @ 22:52:44
Postat av: Tobbe

meh vafan, jag är ju efterbliven.

varför kommer aldrig namnet med?

//Tobbe

2009-06-18 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0