Malmön

Jag och Madelene bestämde oss för att åka ut till Malmön och grilla. Vi hade tyvärr ingen ved så jag fick springa runt och samla kvistar och dra typ 1000 meter toapapper från snusktoan medan hon stod och såg på. Vi fick eld ett tag och grillade kycklingkorv, Madde hade inget tålamod så hon kastade in den i elden, min korv blev svinbra! Sen råkade jag sätta eld på mina marschmallows (stavas det så?) fast jag åt dem ändå. Det smakade sådär..

Jag är fan skum alltså, hittade gamla maryland cookies i bilen som jag åt på även fast de harde mjuknat, de var äckliga men jag åt ändå upp dem? Fattar inte. Är kanske mer vidrig än skum när jag kommer och tänka på det.

Men om man inte var konstig och hade skumma tankar, tänk vad livet skulle vara trist. De här personerna som känner att de alltid måste leva upp till någonting och sträva efter att vara perfekta, jag fattar inte grejen. Då har man slösat bort sitt liv på att träna och bara äta nyttigt, bara för att man ska se bra ut för någon annan, jag tror inte särkilt många gör det för sin egen skull iaf.

Nej! Jag är glad att jag iaf försöker leva livet. Även fast mitt liv just nu bara innebär sova, äta och kanske träna någon gång när jag känner för det, men om en vecka blir det andra bullar!!

Band som jag tänkt se:

Mötley crue
Laleh
Hoffmaestro & Chraa
Timbuktu
Promoe
Håkan
Alice in videoland
Anna Ternheim
Babyshambles
Erik Hassle
Florence Valentin
Hello Saferide
Jerry Williams
Kleerup
Laakso
Lykke Li
Maria Mena
Melody Club
Moneybrother
Slagsmålsklubben
The Sounds
Thåström
Ulf Lundell
Volbeat

HAHA! Kan ju jag tro, kommer väl hinna se typ ett band för jag brukar glömma bort att det finns musik och bara springa runt på campingen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ju inte missa mötley iaf! =D

2009-06-17 @ 16:31:44
Postat av: Tanne

Jag som skrev förra! =P

2009-06-17 @ 16:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0