O´boy

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp nio, klockan var ställd men jag var så jävla trött så det gick inte, och då har jag redan dagen innan sovit till tolv, tagit en middagslur och en kvällslur... fattar inte. Jag gick iaf upp elva, traskade ner och stirrade in i kylen. Det blev ett glas apelsinjuice, sen tog jag mig i kragen och gick ner till gymet. Jag kände att det var jävligt osmart att inte äta frukost innan man tränar men så träffade jag Shiri som bjussade på en banan, vilken gentleman!!

Jag käkade Lasagne på Latte, om det nu är intressant.

Jag och Madde drog iväg till Martin för att rota i hans kasetbands-låda, hittade mycket bra band, bland annat ett me ozzy, jag blev fett nöjd! Så nu har vi åkt runt och lyssnat på Black Sabbath, underbart.

Jag har varit på donken tre gånger idag, först åt jag, sen åt madde, sen gick vi dit med shiri och andreas, tänker inte fortsätta såhär, onödigt att gå runt och bli fet sådär.

Nu sitter jag och dricker O´boy, gotti.. Ja, så mycket intressant hände idag..enjoy...


Paranoid, stämmer bra in på mig.


Kommentarer
Postat av: Tanne

En annan myche bra låt! =D

2009-06-11 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0