P&L

Hemma från ett par intensiva festivaldagar. Jobbigt av att vakna klockan åtta varje morgon och att man håller på att kvävas i värmen, fett najs.. fick höra att jag var världens mest svårflirtade tjej, det stämmer bra, sjukt pryd brud  : D

Jag såg inte så många artister som planerat

Promoe
Timbuktu
Håkan Hellström
Kung Henry
Babyshambles

Volbeat

Johnossi

7 band, herregud Isabell.


Raggningasrepliker som användes:


Är det du som är Dolph Lundgrens son?

Är det du som är brorsa till E.T?

Är du sexuellt aktiv?, Vill du bli?

Tro inte att du kommer undan för att du är ful!



Citat av Stefan: "Om jag var tjej för en dag skulle jag stoppa in en amputerad hästballe."


Mer sjuka grejer kommer sen, så fort jag kommit på dem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!

"tro inte att du kommer undan för att du är ful!"

Det var den bästa!

2009-06-28 @ 22:00:11
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se/
Postat av: B

Haha, jag vet. Sjukt synd om den som får den dock.

2009-07-07 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0