Sjuk konversation

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

jag hatar gräs

Fishär säger:

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

eller

Fishär säger:

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

egentligen inte

Fishär säger:

Gräset hatar dig?

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

jag brukar äta gräs

Fishär säger:

Jaså?

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

jo

Fishär säger:

Har hört talas om folk som röker det, men.. äta?

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

fast , du är den enda jag sagt det till

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

lite genant

Fishär säger:

Jag skvallrar inte

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

jag tycker boskapsdjur är fasligt fascinerande

Fishär säger:

Vad är det som är så intressant med det?

Fishär säger:

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

men sätter de tuggar på

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

och står på fyra ben

Fishär säger:

Stadigt på jorden, utan bekymmer? Hakuna Matata?

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

Nej nej NEJ

Fishär säger:

Hahaha

Fishär säger:

Then tell me

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

jag tycker om när klövarna gräver ner sig i marken

Fishär säger:

Har du studerat det noggrannt?

Fishär säger:

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

mycket

B | Rainbowlollypop.blogg.se säger:

brukar beta tillsammans med dem när jag har tid

Fishär säger:

Hahahahaha


Det forstsätter. Men fy farao vad roande det kan vara att prata på msn ibland, av någon anledning så spårar jag alltid ur när jag pratar med Fischer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0