Terapi

Scenario 1

Jag och Madde vandrar hem från McDonalds, vi pratar om våra svåra problem som vanligt. vi flippar ur totalt och börjar skrika och stampa ner alla jävla maskrosor vi ser, men i själva verket ser vi bara massa äckliga svin som tagit upp vår dyrbara tid i onödan. Detta håller vi på med i ca en kvart innan vi går hem.


Scenario 2

Vi åker bil ut mot Odensvi, Madde gormar - STANNA BILEN, STANNA NU!
Jag - är du kissnödig?
Madde - Nej. Hon rusar ut ur bilen och vrålar NU FÅR DET FAN VARA NOG, NÅGON MÅTTA FÅR DET FAN VARA!
Sätter sig sedan i bilen och vi fortsätter färden som om ingenting hänt.

Scenario 3

Vi åker ut på någon jävla terrängväg som madde tyckte såg ut som "en mysig stig", jag var livrädd.
Vi kommer fram till en äcklig lada, sätter oss och pissar och sen börjar det, igen.
Vi skriker ut allt skit som sitter inne, (alltså vi bajsade inte) ett jävla bra tag, "skrikpeppar" varandra att inte ta någon skit, kan inte låta bli att skratta samtidigt men vi slutför det. sätter oss i biljäveln och lyssnar på mina fabulösa MrMusic band och sjunger otroligt vackert. 

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha. jag ser allt framför mig! :D

2009-06-05 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0