Yran

I helgen vare fäzt =D Tack Elin och Ronny, och grattis på 25 års-dagen!


Jag hann se en låt med Carro&Emil, lite trist.


Jag missade pugh, eller, jag sket i att gå dit för att det kostade 140 spänn.

Jag är aningen förvirrad just nu, en dag ska det vara på ett vis och nästa dag på ett annat vis. Jag känner mig som en höna som någon plockar fjädrar från, Grymt bra citat, kom på det själv.

Peter från Kjell:

"Jag är väl ingen näbbmus som samlar örter i någon slags kottsandlåda."

" Vad enda in i saltpastillens havsorkan!"

Helt fabulöst


Kommentarer
Postat av: Anonym

mest fest, bäst häst! :)

2009-06-01 @ 22:13:44
Postat av: elin

det var jag som skrev det förra! hihi

2009-06-01 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0