Blogga

Herregud. Jag är verkligen urusel på att blogga. Jag har ju mina perioder, men jag är så jävla trött på att sitta vid datorn, det är så fruktansvärt tråkigt. Det enda jag gör vid datorn är att söka jobb, men jag får aldrig något jobb, sjukt frustrerande. I helgen åker jag till stockholm, ska gå på kurs där. Längtar inte, ingen aning om vem som ska dit så jag kommer säkert få lalla runt där själv som en jävla utböling. Men jag ska ju bli självständig.....


Håller på att ta fram min kreativa sida igen, målade lite på min marilyn monroe talva för någon dag sedan, sen håller jag på att måla om en pall, det är roligare att ha egna grejer, då slipper man slösa pengar på nya saker.


Ska träffa denna lilla tös ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0