Sår

Intressant helg.

Fredag, hantis som vanligt.
Lördag, Caroline har fötelsetagsfäzt, (Tack för inbjudan) de flesta far vidare till hantis..som vanligt. På väg till hantis går jag och maria går armkrok och hon halkar på en isfläck, jag faller med och skrapar upp mitt knä  på rullgruset, skitvidrigt, ont, jag inspekterar såret och ser inget blod just då. i ingången tittar jag på det igen, det har runnit mycket blod, viss del har kommit på skon, nomnomnom. Får det tvättat av Jenny  skitgulligt av henne. Hon påstod att det nog behövde sys, dum som jag är säger jag bara till henne att slänga på ett plåster.

Söndag.
jag haltar mig fram litet smått och får det sedan tvättat igen av min syster som öser på brutalt myckt sprit och plockar sten från mitt ben med pincett, ont som fan. Men det behövdes.

På morgonen imorgon blir det att gå till vårdcentralen och få det rengjort och sytt eller tejpat. Kommer få ett fräsigt ärr iaf.

I don´t want to die without any scars, hi me before I loose my nerv.

Kommentarer
Postat av: elin

ps. du fick plåster av mig. ds. hihi:)

2009-03-02 @ 20:35:00
Postat av: Bella

Var det dig jag fick det av? prisa gud! Tack!

2009-03-04 @ 17:08:57
Postat av: Anonym

Stackars tjej :( Tack för att du kom och tack för presenten :)

När kommer du och hälsar på mig?

puss

2009-03-05 @ 00:16:03
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se/
Postat av: Maria

va?! behövde dom sy! :O FÖRLÅT!

2009-03-18 @ 10:55:30
Postat av: Bella

haha nejdå! Jag har så bra läkekött förstår du!

2009-03-27 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0