Att ragga

Jag har aldrig varit den här typen som raggar, jag vet helt enkelt inte hur man gör. Men, meeen !! Jag raggade för första gången med avsikt och jag lyckades!! Vilken jävla bedrift!

Jävligt stolt över mig själv.





Det var alltså fest för Rakki och Philip på B&S i Lördags och där var det en fruktansvärt stor drös av människor i saliga blandningar.
I slutet på krogrundan står jag, Madelene, Dennis och Bladh på dansgolvet. Bladh var helt galen, ärligt talat, vi flög som vantar överallt och det var svinroligt, tyckte vi. Inte resten av besökarna dock.


Efter krogen kilade vi hem till Dennis, tog ett jävla bra tag att komma dit pga massa hinder men vi kom dit till slut. Bladh däckar på soffan, jag och Madde vräker i oss rostade mackor med sylt. Dricker upp våra grejer, beställer taxi hem och vinkar hejdå till dennis som sitter ihopkrupen på golvet av någon anledning.

Kommentarer
Postat av: Madelene

HAHAHAHAHA fan vad sjukt det låter när du beskriver det, svart på vitt liksom :P

2009-11-14 @ 17:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0