Be cool stay in school

Första veckan i skolan sen praktiken, det känns underbart samtidigt som det är sjukt mycket plugg just nu. Glömt massa skit som ska göras och så, usch isabell!


Jag har typ börjar på LCHF "dieten", kan ju inte direkt påstå att jag bantar men försöker ha lite sundare livsstil, det kommer bli träning fem gånger i veckan, nu jävlar ska jag bli fit till sommaren! helst till nyår. Men det kanske är lite mer realistiskt att tänka till sommaren. Jag tänkte att jag skulle gå ner typ fem kilo så får vi se om det går att hålla =D Känner mig fett pepp!


Dags för vegetariskt gryta med bönor, nomnomnomnom!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur funkar det med den dieten? märker du något?

2009-11-24 @ 18:47:18
URL: http://thatswhyimhot.devote.se
Postat av: B

Ja faktiskt :) magen är inte lika uppblåst

2009-11-25 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0