Citat, typ.

Citat, Isabell Jansson:
"Man ska inte pissa i fel ränna"

Citat, vet inte, men det är jävligt smart sagt.
"Var förändringen du vill göra"

Citat, Isabell Jansson
"hellre en alkoholiserad 20-åring än en patetisk 40-åring" (alltså, drick när du är ung, när du kan kallas ung och dum, för sen när du är 40 blir du bara en patetisk gammal kärring/gubbe.) Nu menar jag inte att det är smart att dricka, det har jag aldrig påstått.

Citat, Helen Sjöholm. (Lyssna på låten så förstår ni)
"Lämna inga dörrar på glänt"

Noice:
"Du lever bara en gång och den gången är nu" är något som jag tänker på varje dag.

Citat, Isabell Jansson
"Man ska alltid vara nummer ett i kön, både för sig själv och för andra"

Kommentarer
Postat av: Tanne

Jag kan ett citat!!



"Gräset är INTE grönare på andra sidan!!!!"

2009-11-04 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0