Stamkund

Jag och Madelen är stammisar på följande:


Latifa
Caffe Latte
Verona
Willys
Brorsan&syrran
Mcdonalds

Fyra sjättedelar av dessa är skräpmatställen, så ni kan ju gissa hur mycket man gått upp i vikt under den senaste tiden med alkohol som grädde på moset. Fast nu kan vi inte gå på Latifa längre för Madde har fått en stalker som jobbar där, svinjobbig snubbe. 

Jag hade en dröm för någon vecka sedan. För det första så var min "drömkille" i drömmen, sjukt snygg, och jag var sjukt snygg, jag hade långt svart hår, var solbränd och hade silikonpattar, okej, det låter ju jävligt tråkigt, speciellt det där med silikonpattarna. Men den här drömmen har fått mig att inse att jag faktiskt kan bli jävligt snygg och vältränad om jag bara vill. Så fort jag kommit hem och blivit frisk ska jag träna som fan!

Ett annat ställe där vi verkar vara stammisar är i vattenpölar, varenda jävla gång jag parkerar när det regnat så hamnar vi en en sån där baotajättepöl och istället för att flytta på bilen så vadar vi genom pölen av någon dum anledning.


Fyfaaan vad jag tycker synd om mig själv nu, jag är sjuk och alla frågar om det är grissjukan så jag börjar nästan tro det själv, jag tror att jag blir straffad bara för att jag vägrar ta det där jävla vaccinet. Jag har hört så mycket skit om den där sprutan så då kan jag lika gärna vara utan.

Nu ska jag kolla på Dirty dancing för typ 5:e gången den här veckan. Hejåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0