Hårväxt

Jag satt och studerade min kropp imorse. Hårig, vit apa var väl det jag kom fram till. Jag ansade mig i armhålorna men jag orkar verkligen inte raka mina ben, de är sjukt håriga, men det är iaf ingen som ska glo på mina ben jag har ju nämligen kommit på att jag ska leva i celibat.

HAHA. ja..

Jag kanske borde gå i terapi, typ "sluta vara så jävla kräsen och nonchalant terapi". Jag skulle behöva en skvätt av "slappna av och sluta grubbla medicinen" (stavas det så?)

Nu ska jag suga i mig en zatzumazzzzz och vandra ner på stan. Catch you on the flipside!
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Bra med blogg!

2009-10-29 @ 15:58:29
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: veronica

det finns en sån medicin. den finns på systembolaget. inte för att jag uppmuntrar dig att supa bort dina bekymmer men.. haha.

2009-10-29 @ 16:53:33
URL: http://synthpop.blogg.se/
Postat av: B

Angelica: blogg är antastiskt!

Veronica i sin blåa hatt: Vad tror du jag gör på helgerna egentligen? inte broderar jag iaf

2009-10-29 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0