Livet

Nu kommer ett gnällignäll-inlägg.

Det är egentligen ett rent helvete att leva, speciellt om man druckit ren vodka dagen innan och gråtit ur all vätska ur kroppen så att man dagen efter har så jävla ont i huvudet och försöker återfå vätskebalansen genom att dricka oboy. Jag åkte taxi hem, det minns jag faktiskt, för jag kommer ihåg att jag fick koncentrera mig jävligt hårt på att ha koll på vägen så att jag inte skulle spy ner varken mig själv, taxichauffören eller bilen.

Jag är så jävla hungrig, men ju närmare jag kommer köket desto mer illamående blir jag.

Internt
Hur fan kan man glömma bort en människa och börja ett nytt med en annan efter två veckor, TVÅ JÄVLA VECKOR!?!?!?! Vad lever vi i för värld egentligen? Har jag gått och blivit en sån där marionettdocka? häng och släng, hit och dit. Men man kan ju inte klaga på att man lever livet iaf, haha! Det är ju bra skrattretande eller hur? Livet
Internt


Blev bjuden på fest idag. Kanske lika bra att gå dit så att jag kan må dåligt imorgon också, men vem vet, det kanske finns en glimta hopp i det där vi nu kallar livet.



Nog om att tycka synd om sig själv, nu ska jag göra mig sjukt snygg, gå ner på systemet, äta nå jävligt fett med en fantastisk kvinna, Madelene Gustavsson detta blir fruktansvärt fånigt och klyschigt, men Madelene, tack för att du finns. Utan dig skulle jag nog legat i ett lerigt mörkt maskigt hål, vara död alltså.
Utan dig skulle jag inte leva livet



Kommentarer
Postat av: veronica

det suger att kännasig utbytt som förra årets mobiltelefon. :(

du är bäst! <3

2009-10-31 @ 16:11:12
Postat av: B

Ja :( men det är det att jag är ju den uppdaterade veritionen...Tack :)

2009-11-01 @ 12:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0