Tånaglar

Jag har funderat länge på att klippa mina tånaglar men det har liksom inte blivit av, på ett ganska långt tag.
Så idag satte jag mig i arbeta och började klippa, det märktes att det var längesen, nästan groteskt. Det är under hösten när man blir sådär deppig (inklusive andra faktorer) då man slutar ansa sig på diverse kroppsdelar.

Jag ser framför mig, om 40 år ligger jag där ensam i min husvagn, på en maläten soffa, en fylld hink med fimpar och en halvdrucken öl. Mina tånaglar har växt och grott sig starka (gultonade) och kan med hjälp av dem göra olika sysslar, exempelvis rispa bort intorkad kaksmet ur en bunke. Jag kanske till och med kan livnära mig på mina tånaglar, kvinnan med de gigantiska tånaglarna, fantastiskt. Självklart dör jag i en brand eftersom jag somnar med en cigarett i handen.


Nog om tånaglar. Någon som blev äcklad? jag kräktes lite.


" Det här är den värsta dagen i mit liv! Jag ska skriva en bok av Mio Wallin: den värsta dagen i mitt liv! " gärna med en barnsligt hes röst annars funkar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0