Det luktar bränt

Igår kväll kom jag hem från Köping och tog en strutt förbi Vera&Björn och käkade pizzapaj :)
När jag kom hem till lägenheten var den stökig som vanligt, jag satte på tvn och efter ca 5 - 10 minuter luktade det jättekonstigt, jag lokaliserade lukten som då kom från tvn och fick någon slags inre panik och stängde av strömmen och drog ut alla sladdar. Så för att få bort lukten har ett fönster stått uppe under natten så jag sov med dubbla täcken. Kallt men nu luktar det iaf inte.

Jag tror att detta är någon liten pik till mig, istället för att titta på tv kan jag istället göra andra saker. Läsa böcker, plugga, städa och diska :)

Kommentarer
Postat av: Sweet Annie

Provat att damma av tv:n lite? ;)

2010-04-28 @ 17:27:45
URL: http://anniesweetannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0