Påsk

Det känns helt underbart med lov nu!!

Idag blir det påskmiddag med nära och kära. Mina Lidlköpta kycklingklubbor är just nu inne i ugnen och gosar, det är pippi på tv och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Fantastisk dag :)

Igår var jag, Stefan och Therese på Nöjesfabriken i Karlstad. De anordnar något som heter DET STORA KALASET!
Banden som spelade igår var:

Promoe
Hästpojken (Svinbra)
(Ingenting)
Name the pet
 m.fl.

Och idag spelar bland annat Timo Räisänen, sjukt trevligt :)


Imorgon åker jag till min Kimkim och är borta hela veckan. Förhoppningsvis kommer vi åka ut till hans sommarstuga och fiska, grilla och sola om det är fint väder :) Sjukt mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Sweet Annie

Ha en bra helg :)

2010-04-02 @ 12:17:04
URL: http://anniesweetannie.blogspot.com
Postat av: MiA

Glöm inte laddaren ;)



Ha ett trevligt påsklov



Kram

2010-04-02 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0