Apelsinjuice är inte att förakta!

Ah, jag är lite full och jag fick någon störd idé att jag skulle jogga hem från mastis. Så jävla dumt. ÅÅÅÅÅÅÅÅH vilken håll jag har då. äckligt är det. Men apelsinjuice är inte att förakta!

Jag joggade egentligen för att jag är så fruktansvärt paranoid. Jag tror att det kommer hoppa fram en hasande våldtäcksman ur snödrivan och hoppa på mig, så därför joggade jag. ÖÖÖÖÖÖÖÖh.


Nu blir det apelsinjuice, film och att sova i nytättade lakan. Så fruktansvärt fabulöst. Kan inte beskriva det med ord.


Jag stod i kö i en havtimma till toaletten idag, jävla brudar å pissa långsamt. En toalett hade varit låst i över tjugo minuter och alla började fundera. Till slut låste vakten upp dörren och då visaden det sig att en brud däckat på toan, stackars flicka fick åka med ambulans (tror inte det var så allvarligt). Livets hårda visor!

Åh man blir så smart så fort man får lite busigt i sig!!!!!!!!!!!

Hare krischna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0