Back to school

Nu är julelovet slut slut slut jag snart i kylan kastas ut ut ut osv.

Jajjamen! Idag börjar jag skolan igen och det känns fint. Men jag tror att lovet varade en aning för länge, man blir för van vid ledighet.

Jag ska köra stenhårt med min LCHF-diet nu med början igår faktiskt. Ska dessutom handla massa grejer idag som jag ska mumsa på, ska göra korvstroganoff idag med kikärtor istället för ris till. Gotti gotti. Jag har ju dessutom sex månader på mig att bli redo inför "beach 2010", och brun på det.


Jag och Kim såg Avatar i Fredags, jag hade inte så stora förväntningar men den var faktiskt svinbra. En film som jag verkligen rekommenderar, väldigt bra gjort. En sån där äventyr/mystisk/magisk film som jag gillar, ascool.


Klockan är bara 07.28 än så länge vilket känns bra. Jag börjar inte förän tjugo i nio, Hallelujah!

Vera är påväg mot sjukhuset nu, hon ska operera bort en halsböld men vi håller tummarna för henne, det går nog svinbra!


Nu verkade det inte bli någon röd tråd över huvudtaget, Hejåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0