Friskvårdsvecka

Under en föreläsning fick vi lära oss att man skulle tänka positivt om varje person vi mötte, typ som - gölle dig!


Bella tittar på sara

Bella - gissa vad jag tänker
Sara - Jag vet inte
Bella - Gölle dig!
 
Sara - gissa vad jag tänker
Bella - Gölle dig (:))?
Sara - Näe, äckelunge! (molkomsdialekt)

Fruktansvärt roligt.


Idag.

Bella tänker
Men fyfan vad det luktar, alltså jag har faAn inte släppt mig...(ensam i lägenheten)



Men guuud vad är det som luktar!!!



tittar ner i handen, nykokt ägg.






Igår var det pulkarace och föreläsning

Idag blir det pilates, yoga och nagelvård! Sweeeet

Kommentarer
Postat av: saaaaaarah

:D dyng roligt , fast din kommentar om vad de är som luktar va snäppet roligare eftersom du va själv i lägenheten å pratatde för dej själv :D

2010-01-19 @ 12:02:18
Postat av: B

Hahaha, ja faktiskt!

2010-01-23 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0