Storstädning



Snygg jacka! Synd att man är pank och skuldsatt.



Har storstädat idag. Dammsugit, dammat av, skurat golv med en disksvamp för min mopp är borta, någon som sett den? Jag tycker om när det är rent så själva städningen är inte så jobbig..Det är disken... Jag kräks på den, så jävla äckligt och tråkigt. Man blir blöt och russinaktig, inte najs nånstans. Bestick är nog fan värst blääää.

Imorgon blir det gymträning, tvättning och dammsugning i mitt så kallade vardagsrum. Det går inte att dammsuga nu för hela golvet är täckt av massa jävla smutstvätt. Alla mina grannar ockuperar tvättiderna så man har ingen chans! Var tvungen att boka denna tid för två veckor sen.

Nu ska jag göra fotbad, fotinpackning, dricka te och kolla på film : )

Hejåhej


Kommentarer
Postat av: veronica

disken suger. glas är nog värst.. eller intorkade gratängformar. haha

2010-01-22 @ 21:34:22
URL: http://synthpop.blogg.se/
Postat av: Sweet Annie

Det kunde ha varit värre. Du har ju i alla fall ett badkar;)

2010-01-22 @ 22:03:44
URL: http://girrlie.blogg.se/
Postat av: B

Badkar är fantastiskt! Men toaletten är mindre fräsch, jag har iaf lokaliserat odören.

Veronica: Intorkade matrester överhuvudtaget ? Äckligt och jobbigt!

2010-01-23 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0