Svett

Som jag skrivit förut så vi friskvårdsvecka.
Igår var vi på galaxen och tränade combat, spinning och styrketräning. Jag räknade ut att jag brände ca 1100 kalorier(förmodligen mer) Det är ju förfan helt sjukt! Oj jävlar vad jobbigt det var då!

Paniken kom vid spinningen.. Man låser ju fast fötterna i pedalerna, så om jag måste kräkas sitter jag fast och då kommer en slängspya hamna på någon framför mig.
Men jag kräktes faktiskt aldrig. Men satan vad ont i röven jag fick, har fortfarande ont, skitsadlar. Ska börja ta med egen.

Efter det gick jag hem till Vera och somnade på soffan, känner en smäll i huvudet, tittar upp, 1 cm ifrån mig står henrik och stirrar på mig
Henrik - Visst är det jobbigt när man vaknar och någon står så här nära
Bella - Det är fruktansvärt...

Idag ska i ut på en promenad och sen blir det massage! Fabulöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0