Tånaglar

Haha, alltså jag drömde en så jävla sjuk dröm förra veckan. Jag satt med armen runt ett hårigt karlben och klippte dennes tånaglarna, jag var jätteäcklad men var tvungen att klippa dem av någon anledning. De var tjock och gula, så jävla vidrigt.


Igår måste nog varit den värsta dagen i mitt liv. Jag låg i sängen hela dagen, den enda gången jag reste på mig var när jag skulle göra te eller kissa, så jävla lat, trött och sliten. Jag öppnade köksfönstret någon minut för att suga in lite frisk luft. Var inte ens ute med foten.

Och idag så gick jag i skolan, gick till Maxi och handlade och gick hem. Gjorde mannagrynsgröt och somnade. Helt värdelöst när alla är sjuka, bortresta eller har en respektive. Då får man sitta och tycka synd om sig själv.
Imorgon blir det dock andra bullar! Då ska jag träna efter skola, gå hem och äta något sen till gymmet igen, ska pröva på schlagergympa haha! Blir säkert svinkul och sjukt jobbigt!



Åh jag lyssnar på Noice nu, det ger såna nostalgitrippar från när man var liten fjortis.

Kommentarer
Postat av: T.

Låter skoj med schlagergympa, får följa med dej på det någon dag :)

2010-01-26 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0