Babybooom

Ja, nu är det dags igen! Blir moster för tredje gången, liv i luckan! Jag är mycket exalterad! Och så är det jättevackert väder så jag gled till skolan med solbrillor på, ascool som vanligt..

Jag är lite nervös nu, vi ska nämligen ha redovisning idag och jag har inte gjort mitt bästa om man säger så. Men jag kan faktiskt skylla på att jag varit sjuk, ååååh det har varit så synd om mig!!!

Idag ska Kim komma till skolan och luncha med mig och mina klasskamrater, stackars honom.

I år blir det peace and love för sjätte gången, förmodligen. På påsklovet blir det förmodligen en utomlandsresa och vi ska förmodligen åka till västkusten och fiska krabba, kewl!!


Som vanligt så blir det jättehoppigt i texten när jag bloggar, det är nog däärför jag inte tjänar pengar på den, hehe. Ja kanske ska börja slänga in lite korkade kommentarer och stört mode. Då borde ju plånboken bli fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0