Partylite

Vaknade sju imorse och insåg hur jävla trött jag var. Tog därför ledigt från förta lektionen för att ha lite tid för mig själv. Äta frukost i lugn och ro och så :).


Igår fixade Vera ljustparty i en lokal. Vi var totalt 7 tjejer där, inklusive konsulten. Men det var ganska skönt att vi inte var så många. Käkade morotsstavar med dipp och prövade på selleri. Tänkte att det typ skulle smaka som rabarber, ICKE! Det smakade fruktansvärt, fast jag smakade flera gånger för att se om det verkligen var så äckligt. Och det var det. Men jag tänkte att jag lärt mig äta så mycket, då går det lika bra med selleri! he he he................................


Så nu har jag tänkt att jag ska bli konsult för Partylite och ni som är intresserade av att komma på en visning  med mig som först värdinna och senare konsult för partylite får gärna höra av er på sms eller kommentera här på bloggen
 :)

Skattglob
'

www.Partylite.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0