Svart

Jävlar! Jag har suttit vid datorn i en timma och verkar inte ha vänt mig om en enda gång för nu när jag vände mig var det bäcksvart, haha. lustigt, och aningen creepy. Ska samla mina krafter och gå till Vera, det blir nå matlagning av något slag, jag känner mig fruktansvärt sugen på kött och vitlöksbröd. Vi får de vad som händer.



Igår satt jag och Madde och pratade "gamla" minnen. Från förra våren faktiskt. Om den gången när vi trampade sönder alla maskroser (skrek argt) och fantiserade att det var gamla killar som varit riktiga svin. Fyfan, vi skulle kunna ha vårt eget tv-program, så sjuka som vi är.


Ah, jävla pallar, får träsmak där bak. Onajs. OJOJOJ!! Jag har tränat hela veckan! Dessutom gått till jobbet på morgonen, känner fan att jag redan är smalare, kanske placeboeffekt men det gör faktiskt ingenting. Det var så skönt att komma hem till lägenheten och titta sig i spedeln, den gör nämligen att man ser aningen mindre ut, helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: MiA

Promenader är grymt underskattade!



Gillar Kims inställning. Fiiin.

Tänk på det i stället.

2010-03-12 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0