Valfläsk

Idag var min första dag på praktiken, det gick faktiskt jättebra, över förväntan. Efter praktiken träffade jag Madelene. Vi gick in på Lindex för att jag skulle pröva bikini. Jag kräktes nästan när jag såg mig i spegeln, ser jag ut sådär eller är det fel på spegeln?Vi skyller på spegeln(Jag såg världens största valk!). Så efter det åt jag en sallad och nu ska jag träna, det här funkar inte längre. Om jag ska åka utomlands om fyra veckor måste jag vara lite fräsch. Nu jävlar är det disciplin som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sweet Annie

Det är inte dig det är fel på.

Det är spegeln, belysningen och bikinin. Bara så att du vet.

2010-03-08 @ 16:54:00
URL: http://girrlie.blogg.se/
Postat av: Kim

Du är fin bella =)

annars äre spegeln som spökar

2010-03-08 @ 17:34:16
Postat av: MiA

Promenera för att det är vackert väder.

Det finns inga valkar, bara för små kläder.



Bojkotta speglar i butiker!

Eller skaffa bättre optiker.

2010-03-09 @ 09:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0